CRM neden başarılı olmuyor : bırakın ilişkiyi müşteriniz yönetsin

Başlık
CRM neden başarılı olmuyor : bırakın ilişkiyi müşteriniz yönetsin

ISBN
9789753223249

Yazar
Newell, Frederick

Basım Bilgisi
2. bs

Yayım Bilgisi
İstanbul : Sistem yayıncılık , 2004

Fiziksel Açıklamalar
268 s. : tbl. ; 22 cm.

Dizi Bildirim
Sistem Yayıncılık ; 424. Pazarlama Dizisi
 
Sistem Yayıncılık ; 424.
 
Sistem Yayıncılık. Pazarlama Dizisi

Genel Not
Dış kapakta: Müşteri ilişkileri yönetiminden müşterinin yönettiği ilişkilere. -- Seth Godin'in önsözüyle.
 
Metin Türkçe, İngilizce'den çevrilmiştir.

Dil
Metin Türkçe, İngilizce'den çevrilmiştir.

Konu Terimleri
Müşteri ilişkileri -- Yönetim
 
Customer relations -- Management
 
Müşteri ilişkileri -- Pazarlama
 
Customer relations -- Marketing

Ek Yazar
Önertoy, Osman Cem,


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiKitap059591658.812 NEWc 2004Ataköy Yerleşkesi B-1 Katı
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiKitap100466658.812 NEWc 2004Ataköy Yerleşkesi B-1 Katı
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiKitap100467658.812 NEWc 2004Ataköy Yerleşkesi B-1 Katı