Mobil uygulamaların alışveriş amacıyla kullanılması sürecinde müşteri tatmini, bireysel yenilikçilik, algılanan kullanım kolaylığı ve fiyat duyarlılığı arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Başlık
:
Mobil uygulamaların alışveriş amacıyla kullanılması sürecinde müşteri tatmini, bireysel yenilikçilik, algılanan kullanım kolaylığı ve fiyat duyarlılığı arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Yazar
:
Turp Gölbaşı, Bilge
Yayım Bilgisi
:
2019
Fiziksel Açıklamalar
:
XIII, 233 y. : şkl., tbl. ; 30 cm.
Genel Not
:
Kaynakça var.
Konu Terimleri
:
Müşteri tatmini
Fiyat duyarlılığı
Bireysel yenilikçilik
Mobil uygulamalar -- Alışveriş
Costumer satisfaction
Price sensitivity
Personal innovativeness
Mobile applications -- Shopping
Ek Yazar
:
Çarıkçıoğlu, Peyami Sefa,
Ek Kurum Yazarı
:
Doktora. İstanbul Kültür Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü. İşletme Anabilim Dalı. İşletme Programı. Tez
Kütüphane | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu/İade Tarihi |
---|
İKÜ Ataköy Yerleşkesi Kütüphanesi | Tez | 061610 | TEZ 658.834 GÖLm 2019 | Ödünç Verilmez |