Mobil uygulamaların alışveriş amacıyla kullanılması sürecinde müşteri tatmini, bireysel yenilikçilik, algılanan kullanım kolaylığı ve fiyat duyarlılığı arasındaki ilişkilerin incelenmesi

Başlık
Mobil uygulamaların alışveriş amacıyla kullanılması sürecinde müşteri tatmini, bireysel yenilikçilik, algılanan kullanım kolaylığı ve fiyat duyarlılığı arasındaki ilişkilerin incelenmesi

Yazar
Turp Gölbaşı, Bilge

Yayım Bilgisi
2019

Fiziksel Açıklamalar
XIII, 233 y. : şkl., tbl. ; 30 cm.

Genel Not
Kaynakça var.

Konu Terimleri
Müşteri tatmini
 
Fiyat duyarlılığı
 
Bireysel yenilikçilik
 
Mobil uygulamalar -- Alışveriş
 
Costumer satisfaction
 
Price sensitivity
 
Personal innovativeness
 
Mobile applications -- Shopping

Ek Yazar
Çarıkçıoğlu, Peyami Sefa,

Ek Kurum Yazarı
Doktora. İstanbul Kültür Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü. İşletme Anabilim Dalı. İşletme Programı. Tez


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiTez061610TEZ 658.834 GÖLm 2019Ödünç Verilmez