Tüketici karar verme stilleri ile online bilişsel çelişki, algılanan risk ve müşteri memnuniyeti arasındaki ilişkiler ve bir uygulama

Başlık
Tüketici karar verme stilleri ile online bilişsel çelişki, algılanan risk ve müşteri memnuniyeti arasındaki ilişkiler ve bir uygulama

Yazar
Ayhan Gökcek, Hande

Yayım Bilgisi
2019

Fiziksel Açıklamalar
XI, 180 y. : şkl., tbl. , 30 cm.

Genel Not
Kaynakça var.

Konu Terimleri
Tüketici karar verme stilleri
 
Algılanan risk
 
Bilişsel çelişki
 
Müşteri memnuniyeti
 
Çevrimiçi alışveriş
 
Custormer decision making styles
 
Perceived risk
 
Cognitive dissonance
 
Costurmer satisfaction
 
Online shopping

Ek Yazar
Çarıkçıoğlu, Peyam Sefa,

Ek Kurum Yazarı
Doktora. İstanbul Kültür Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü. İşletme Anabilim Dalı. İşletme Programı. Tez


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiTez061607TEZ 658.8343 GÖKt 2019Ödünç Verilmez