Hizmet kalitesinin SERQUAL ölçeği ile ölçülmesi : bir catering firması üzerinde bir çalışma

Başlık
Hizmet kalitesinin SERQUAL ölçeği ile ölçülmesi : bir catering firması üzerinde bir çalışma

Yazar
Erener, Gamze İrem

Yayım Bilgisi
2018

Fiziksel Açıklamalar
VIII, 53 s. : şkl., tbl. ; 30 cm.

Genel Not
Kaynakça var.

Konu Terimleri
Hizmet kalitesi
 
Service quality
 
Toplam kalite yönetimi
 
Total quality management

Ek Yazar
Bilişik, Murat Taha,

Ek Kurum Yazarı
Yüksek Lisans. İstanbul Kültür Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü. İşletme Anabilim Dalı. İşletme Uzaktan Eğitim Programı. Tez


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiTez056659TEZ 658.562 EREh 2018Ödünç Verilmez