Hizmet kalitesinin SERQUAL ölçeği ile ölçülmesi : bir catering firması üzerinde bir çalışma
Başlık
:
Hizmet kalitesinin SERQUAL ölçeği ile ölçülmesi : bir catering firması üzerinde bir çalışma
Yazar
:
Erener, Gamze İrem
Yayım Bilgisi
:
2018
Fiziksel Açıklamalar
:
VIII, 53 s. : şkl., tbl. ; 30 cm.
Genel Not
:
Kaynakça var.
Konu Terimleri
:
Hizmet kalitesi
Service quality
Toplam kalite yönetimi
Total quality management
Ek Yazar
:
Bilişik, Murat Taha,
Ek Kurum Yazarı
:
Yüksek Lisans. İstanbul Kültür Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü. İşletme Anabilim Dalı. İşletme Uzaktan Eğitim Programı. Tez
Kütüphane | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu/İade Tarihi |
---|
İKÜ Ataköy Yerleşkesi Kütüphanesi | Tez | 056659 | TEZ 658.562 EREh 2018 | Ödünç Verilmez |