Reklamların haksız rekabet boyutu karşısında tüketicilerin korunması

Başlık
Reklamların haksız rekabet boyutu karşısında tüketicilerin korunması

Yazar
Yörük, Pelin Atila

Basım Bilgisi
c

Fiziksel Açıklamalar
ix, 198 y. ; 30 cm.

Genel Not
Kaynakça var.

Konu Terimleri
Tüketici hukuku -- Tüketicinin korunması
 
Rekabet hukuku -- Haksız rekabet
 
Consumer law -- Consumer protection
 
Competition law -- Unfair competition

Ek Yazar
Akkartal, Hanife Öztürk,

Ek Kurum Yazarı
Doktora. İstanbul Kültür Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü. Hukuk Anabilim Dalı. Özel Hukuku Programı. Tez


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Şirinevler Yerleşkesi KütüphanesiTez059330TEZ 343.071 YÖRr 2018Ödünç Verilmez