Önce ben, sonra müşteri : mükemmel müşteri memnuniyeti kavramına yeni bir bakış

Başlık
Önce ben, sonra müşteri : mükemmel müşteri memnuniyeti kavramına yeni bir bakış

ISBN
9789753314213

Yazar
Rona, Lale A.

Basım Bilgisi
gnş. 5. bs

Yayım Bilgisi
İstanbul : Epsilon Yayıncılık , 2003.

Fiziksel Açıklamalar
192 s. ; 20 cm.

Konu Terimleri
Müşteri ilişkileri
 
Müşteri hizmetleri -- Yönetim
 
Tüketici memnuniyeti
 
Customer relations
 
Customer service -- Management
 
Consumer satisfaction


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Basın Ekspres YerleşkesiKitap071230658.812 RONö 2003Basın Ekspres Yerleşkesi