Reklam iletişiminde dijitalleşme : online davranışsal reklam kavramı ve tasarım

Başlık
Reklam iletişiminde dijitalleşme : online davranışsal reklam kavramı ve tasarım

Yazar
Aslan, Eren

Yayım Bilgisi
2017

Fiziksel Açıklamalar
XIII, 98 y. : fotoğ. ; 30 cm.

Genel Not
Kaynakça var.

Konu Terimleri
Reklamcılık -- İnternet
 
Reklamcılık -- Çevrimiçi
 
Göstergebilim
 
Davranışsal reklamcılık
 
Advertising -- Internet
 
Advertising -- Online
 
Semiotics
 
Behavioral advertising

Ek Yazar
Zeybek, Işıl,

Ek Kurum Yazarı
Yüksek Lisans. İstanbul Kültür Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü. İletişim Sanatları Anabilim Dalı. İletişim Sanatları Programı. Tez


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiTez054503TEZ 659.134 ASLr 2017Ödünç Verilmez