Sosyal medya gerçek zamanlı pazarlamanın rolü : hızlı tüketim markalarının Twitter paylaşımları üzerine inceleme
Başlık
:
Sosyal medya gerçek zamanlı pazarlamanın rolü : hızlı tüketim markalarının Twitter paylaşımları üzerine inceleme
Yazar
:
Üstünalp Eralp, Merve
Yayım Bilgisi
:
2018
Fiziksel Açıklamalar
:
XIII, 132 y. : fotoğ., graf. ; 30 cm.
Genel Not
:
Kaynakça var.
Konu Terimleri
:
Sosyal medya
Twitter
Pazarlama -- İletişim
Dijital pazarlama
Social media
Marketing -- Communication
Digital marketing
Ek Yazar
:
Yıldız, Öykü Ezgi,
Ek Kurum Yazarı
:
Yüksek Lisans. İstanbul Kültür Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü. İletişim Sanatları Anabilim Dalı. İletişim Sanatları Programı. Tez
Kütüphane | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu/İade Tarihi |
---|
İKÜ Ataköy Yerleşkesi Kütüphanesi | Tez | 054495 | TEZ 302.23 ERAs 2018 | Ataköy Yerleşkesi B-1 Katı |