Sosyal medya gerçek zamanlı pazarlamanın rolü : hızlı tüketim markalarının Twitter paylaşımları üzerine inceleme

Başlık
Sosyal medya gerçek zamanlı pazarlamanın rolü : hızlı tüketim markalarının Twitter paylaşımları üzerine inceleme

Yazar
Üstünalp Eralp, Merve

Yayım Bilgisi
2018

Fiziksel Açıklamalar
XIII, 132 y. : fotoğ., graf. ; 30 cm.

Genel Not
Kaynakça var.

Konu Terimleri
Sosyal medya
 
Twitter
 
Pazarlama -- İletişim
 
Dijital pazarlama
 
Social media
 
Marketing -- Communication
 
Digital marketing

Ek Yazar
Yıldız, Öykü Ezgi,

Ek Kurum Yazarı
Yüksek Lisans. İstanbul Kültür Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü. İletişim Sanatları Anabilim Dalı. İletişim Sanatları Programı. Tez


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiTez054495TEZ 302.23 ERAs 2018Ataköy Yerleşkesi B-1 Katı