Otel işletmelerinde yabancı turistlerin hizmet kalitesi algısının Servqual yöntemle ölçülmesi : Antalya'da beş yıldızlı otellerde bir araştırma

Başlık
Otel işletmelerinde yabancı turistlerin hizmet kalitesi algısının Servqual yöntemle ölçülmesi : Antalya'da beş yıldızlı otellerde bir araştırma

Yazar
Sevgi, Ozan Orhun

Yayım Bilgisi
2017

Fiziksel Açıklamalar
VIII, 83 y. : tbl. ; 30 cm.

Genel Not
Kaynakça var.

Konu Terimleri
Hizmet kalitesi
 
Otel işletmeciliği
 
Service quality
 
Hotel management

Ek Yazar
Paksoy, Mahmut,

Ek Kurum Yazarı
Yüksek Lisans. İstanbul Kültür Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü. İşletme Anabilim Dalı. İşletme Uzaktan Eğitim Programı. Tez


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiTez054483TEZ 647.94 SEVo 2017Ataköy Yerleşkesi B-1 Katı