Otel işletmelerinde yabancı turistlerin hizmet kalitesi algısının Servqual yöntemle ölçülmesi : Antalya'da beş yıldızlı otellerde bir araştırma
Başlık
:
Otel işletmelerinde yabancı turistlerin hizmet kalitesi algısının Servqual yöntemle ölçülmesi : Antalya'da beş yıldızlı otellerde bir araştırma
Yazar
:
Sevgi, Ozan Orhun
Yayım Bilgisi
:
2017
Fiziksel Açıklamalar
:
VIII, 83 y. : tbl. ; 30 cm.
Genel Not
:
Kaynakça var.
Konu Terimleri
:
Hizmet kalitesi
Otel işletmeciliği
Service quality
Hotel management
Ek Yazar
:
Paksoy, Mahmut,
Ek Kurum Yazarı
:
Yüksek Lisans. İstanbul Kültür Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü. İşletme Anabilim Dalı. İşletme Uzaktan Eğitim Programı. Tez
Kütüphane | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu/İade Tarihi |
---|
İKÜ Ataköy Yerleşkesi Kütüphanesi | Tez | 054483 | TEZ 647.94 SEVo 2017 | Ataköy Yerleşkesi B-1 Katı |