Pazarlama ahlakı : sosyal sorumluluklar ekseninde pazarlama kararları ve tüketici davranışları analizi

Başlık
Pazarlama ahlakı : sosyal sorumluluklar ekseninde pazarlama kararları ve tüketici davranışları analizi

ISBN
9786053338437

Yazar
Torlak, Ömer

Basım Bilgisi
Göz. geç. 6. bs.

Yayım Bilgisi
İstanbul : Beta Basım Yayım , 2017

Fiziksel Açıklamalar
xiii, 383 s. : res. ; 24 cm.

Dizi Bildirim
Beta Basım Yayım ; no.3506. İşletme-Ekonomi Dizisi ; no.852
 
Beta Basım Yayım ; no.3506.
 
Beta Basım Yayım. İşletme-Ekonomi Dizisi ; no.852

Genel Not
Kaynakça var.

Konu Terimleri
Pazarlama yönetimi
 
Marketing management

Ek Yazar
Tiltay, Muhammet Ali


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Basın Ekspres YerleşkesiKitap049174658.8 TORp 2017Basın Ekspres Yerleşkesi
İKÜ Basın Ekspres YerleşkesiKitap056741658.8 TORp 2017Basın Ekspres Yerleşkesi