Pazarlama ahlakı : sosyal sorumluluklar ekseninde pazarlama kararları ve tüketici davranışlarının analizi

Başlık
Pazarlama ahlakı : sosyal sorumluluklar ekseninde pazarlama kararları ve tüketici davranışlarının analizi

ISBN
9789752955318

Yazar
Torlak, Ömer

Basım Bilgisi
2.bs

Yayım Bilgisi
İstanbul : Beta Yayıncılık , 2007

Fiziksel Açıklamalar
x, 360 s. ; 24 cm.

Dizi Bildirim
Yayın no. ; 1645. İşletme Ekonomi Dizisi yayın no. ; 82

Genel Not
Kaynakça var.

Konu Terimleri
Pazarlama -- Ahlak
 
Pazarlama yönetimi
 
Marketing -- Ethics
 
Marketing management


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Basın Ekspres YerleşkesiKitap006724658.8 TORp 2007Basın Ekspres Yerleşkesi