Pazarlama ahlakı : Sosyal sorumluluklar ekseninde pazarlama kararları ve tüketici davranışlarının analizi

Başlık
Pazarlama ahlakı : Sosyal sorumluluklar ekseninde pazarlama kararları ve tüketici davranışlarının analizi

ISBN
9789754863642

Yazar
Torlak, Ömer

Basım Bilgisi
2. bs.

Yayım Bilgisi
İstanbul : Beta Yayıncılık , 2003

Fiziksel Açıklamalar
316 s. ; 24 cm.

Dizi Bildirim
Yayın ; 1124. İşletme Ekonomi Dizisi ; 123
 
Beta Yayın ; 1124. İşletme Ekonomi Dizisi ; 123
 
Beta Yayın. İşletme Ekonomi Dizisi ; 123

Genel Not
Kaynakça var.

Konu Terimleri
Pazarlama -- Ahlak
 
Pazarlama yönetimi
 
Marketing -- Ethics
 
Marketing management


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiKitap006719658.8 TORp 2003Ataköy Yerleşkesi B-1 Katı