Lüks markaların konumlandırılmasında sanat etkinliklerinin kullanılması

Başlık
Lüks markaların konumlandırılmasında sanat etkinliklerinin kullanılması

Yazar
Kablan Günay, Hava

Yayım Bilgisi
2015.

Fiziksel Açıklamalar
II, 153 y. : res. ; 30 cm.

Genel Not
Kaynakça var.

Konu Terimleri
Art
 
Brands
 
Consumer behavior
 
Hedonism
 
Hedonizm
 
Lüks
 
Lüks tüketim
 
Luxury
 
Luxury consumption
 
Markalar
 
Sanat
 
Tüketici davranışı

Ek Yazar
Zeybek, Işıl,

Ek Kurum Yazarı
Yüksek Lisans. İstanbul Kültür Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü. İletişim Sanatları Anabilim Dalı. İletişim Sanatları Programı. Tez


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiTez033735TEZ 658.515 GÜNl 2015Ödünç Verilmez