Pazarlama ahlakı : sosyal sorumluluklar ekseninde pazarlama kararları ve tüketici davranışlarının analizi

Başlık
Pazarlama ahlakı : sosyal sorumluluklar ekseninde pazarlama kararları ve tüketici davranışlarının analizi

ISBN
9789752955318

Yazar
Torlak, Ömer

Basım Bilgisi
4. bs

Yayım Bilgisi
İstanbul : Beta Yayıncılık , 2007.

Fiziksel Açıklamalar
x, 360 s. ; 24 cm.

Dizi Bildirim
Yayın ; 1645 . İşletme Ekonomi Dizisi ; 82
 
Yayın ; 1645.
 
Yayın. İşletme Ekonomi Dizisi ; 82

Genel Not
Kaynakça var.

Konu Terimleri
Annual programs
 
Faaliyet programları
 
Marketing -- Etiquette
 
Marketing management
 
Pazarlama -- Ahlak
 
Pazarlama yönetimi


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Basın Ekspres YerleşkesiKitap042862658.8 TORp 2007Basın Ekspres Yerleşkesi