Kurum kimliği ve göstergelerle aktarımı : yerelden globale Türk Hava Yolları reklamları söylem çözümlemesi

Başlık
Kurum kimliği ve göstergelerle aktarımı : yerelden globale Türk Hava Yolları reklamları söylem çözümlemesi

Yazar
Çağırıcı, Berna

Yayım Bilgisi
2013.

Fiziksel Açıklamalar
IX, 117 y.. ; 30 cm.

Genel Not
Kaynakça var.

Konu Terimleri
Kurum kimliği
 
Reklam kampanyaları
 
Küreselleşme
 
Corporate identity
 
Advertising campaigns
 
Globalization

Ek Yazar
Küçükerdoğan, G. Rengin,

Ek Kurum Yazarı
Yüksek Lisans. İstanbul Kültür Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü. İletişim Sanatları Anabilim Dalı. İletişim Sanatları Programı. Tez


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiTez038613TEZ 659.113 ÇAĞk 2013Ödünç Verilmez