Kurum kimliği ve göstergelerle aktarımı : yerelden globale Türk Hava Yolları reklamları söylem çözümlemesi
Başlık
:
Kurum kimliği ve göstergelerle aktarımı : yerelden globale Türk Hava Yolları reklamları söylem çözümlemesi
Yazar
:
Çağırıcı, Berna
Yayım Bilgisi
:
2013.
Fiziksel Açıklamalar
:
IX, 117 y.. ; 30 cm.
Genel Not
:
Kaynakça var.
Konu Terimleri
:
Kurum kimliği
Reklam kampanyaları
Küreselleşme
Corporate identity
Advertising campaigns
Globalization
Ek Yazar
:
Küçükerdoğan, G. Rengin,
Ek Kurum Yazarı
:
Yüksek Lisans. İstanbul Kültür Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü. İletişim Sanatları Anabilim Dalı. İletişim Sanatları Programı. Tez
Kütüphane | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu/İade Tarihi |
---|
İKÜ Ataköy Yerleşkesi Kütüphanesi | Tez | 038613 | TEZ 659.113 ÇAĞk 2013 | Ödünç Verilmez |