Altı sigma metodolojisi ile süreç iyileştirme ve hizmet sektöründe bir uygulama

Başlık
Altı sigma metodolojisi ile süreç iyileştirme ve hizmet sektöründe bir uygulama

Yazar
Sönmez, Zekeriya

Yayım Bilgisi
2013.

Fiziksel Açıklamalar
VIII, 102 y. ; 30 cm.

Genel Not
Kaynakça var.

Konu Terimleri
Süreç yönetimi
 
Process management
 
Süreç iyileştirme
 
Process improvement
 
Hizmet sektörü
 
Service sector

Ek Yazar
Yılmaz, Erdal,

Ek Kurum Yazarı
Yüksek Lisans. İstanbul Kültür Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü. İşletme Anabilim Dalı. İşletme-Kalite ve Üretim Yönetimi Programı. Tez


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiTez038496TEZ 658.5 SÖNa 2013Ödünç Verilmez