Tüketicilerin helal sertifikalı ürünlere karşı tutumlarını etkileyen faktörler ve risk algısı

Başlık
Tüketicilerin helal sertifikalı ürünlere karşı tutumlarını etkileyen faktörler ve risk algısı

ISBN
9786056065446

Yazar
Yener, Dursun

Yayım Bilgisi
İstanbul : Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu Yayınları , 2013.

Fiziksel Açıklamalar
xx, 292 s. :tbl. ; 25 cm.

Genel Not
Kaynakça var.

Konu Terimleri
Consumer behavior
 
Consumption
 
Halal food standard
 
Helal gıda standardı
 
Production management
 
Tüketici davranışı
 
Tüketim
 
Üretim yönetimi

Ek Yazar
Basım, Umur,


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiKitap009019658.8343 YENt 2013Ataköy Yerleşkesi B-1 Katı