Hizmet kalitesi ölçümü ve bir havayolu işletmesinde uygulama

Başlık
Hizmet kalitesi ölçümü ve bir havayolu işletmesinde uygulama

Yazar
Yayla, Çağıl

Yayım Bilgisi
2011.

Fiziksel Açıklamalar
XIII, 102 y. : tbl., şkl. ; 30 cm.

Genel Not
Kaynakça var.

Konu Terimleri
Hizmet kalitesi
 
Müşteri memnuniyeti
 
Havayolu
 
Service quality
 
Customer satisfaction
 
Airlines

Ek Yazar
Çağlar, Nazan,

Ek Kurum Yazarı
Yüksek Lisans. İstanbul Kültür Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü. İşletme Anabilim Dalı. Kalite ve üretim Yönetimi Programı. Tez


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiTez038218TEZ 658 YAYh 2011Ödünç Verilmez