Reklam iletilerinde tüketici davranışlarını belirleyen psikolojik etmenler : üniversitelerin gazete reklamları uygulama örneği

Başlık
Reklam iletilerinde tüketici davranışlarını belirleyen psikolojik etmenler : üniversitelerin gazete reklamları uygulama örneği

Yazar
Aslan, Vildan

Yayım Bilgisi
2012.

Fiziksel Açıklamalar
XI, 252 y. : res., tbl., şkl. ; 30 cm.

Genel Not
Kaynakça var.

Konu Terimleri
Advertising -- Consumer
 
Advertising -- Psychology
 
Gazete reklamları
 
Newspaper ads
 
Reklam -- Psikoloji
 
Reklam -- Tüketici

Ek Yazar
Zeybek, Işıl,

Ek Kurum Yazarı
Yüksek Lisans. İstanbul Kültür Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü. İletişim Sanatları Anabilim Dalı. İletişim Sanatları Programı. Tez


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiTez038213TEZ 658.8342 ASLr 2012Ödünç Verilmez