Reklam iletilerinde tüketici davranışlarını belirleyen psikolojik etmenler : üniversitelerin gazete reklamları uygulama örneği
Başlık
:
Reklam iletilerinde tüketici davranışlarını belirleyen psikolojik etmenler : üniversitelerin gazete reklamları uygulama örneği
Yazar
:
Aslan, Vildan
Yayım Bilgisi
:
2012.
Fiziksel Açıklamalar
:
XI, 252 y. : res., tbl., şkl. ; 30 cm.
Genel Not
:
Kaynakça var.
Konu Terimleri
:
Advertising -- Consumer
Advertising -- Psychology
Gazete reklamları
Newspaper ads
Reklam -- Psikoloji
Reklam -- Tüketici
Ek Yazar
:
Zeybek, Işıl,
Ek Kurum Yazarı
:
Yüksek Lisans. İstanbul Kültür Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü. İletişim Sanatları Anabilim Dalı. İletişim Sanatları Programı. Tez
Kütüphane | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu/İade Tarihi |
---|
İKÜ Ataköy Yerleşkesi Kütüphanesi | Tez | 038213 | TEZ 658.8342 ASLr 2012 | Ödünç Verilmez |