Designing brand identity : an essential guide for the entire branding

Başlık
Designing brand identity : an essential guide for the entire branding

ISBN
9780470401422

Yazar
Wheeler, Alina

Basım Bilgisi
3. bs.

Yayım Bilgisi
Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, 2009.

Fiziksel Açıklamalar
ix, 310 s. : şkl. 29 cm.

Genel Not
Kaynakça (s. 292-293)var.

Konu Terimleri
Brand name products -- Case studies
 
Brand name products -- Valuation
 
Branding -- Marketing
 
Markalaşma -- Pazarlama
 
Markalı ürünler -- Değerlendirme
 
Markalı ürünler -- Vaka çalışmaları


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiKitap014311658.827 WHEd 2009Ataköy Yerleşkesi B-1 Katı