Satışta ve pazarlamada müşteri ilişkileri yönetimi

Başlık
Satışta ve pazarlamada müşteri ilişkileri yönetimi

ISBN
9789753221597

Yazar
Odabaşı, Yavuz

Basım Bilgisi
8.bs

Yayım Bilgisi
İstanbul : Sistem Yayıncılık , 2010.

Fiziksel Açıklamalar
207 s. ; 23 cm.

Dizi Bildirim
Sistem Yayıncılık; no.

Genel Not
Kaynakça var.
 
Müşteri İlişkilerini Geliştirme Müşteri İlişkilerinin Yeni Boyutları Müşterilerle İletişim Müşteri Hizmeti Müşteriyi Kazanma ve Tutma Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi Örgütsel Kültür ve Değişim

Özet
Müşteri İlişkilerini Geliştirme Müşteri İlişkilerinin Yeni Boyutları Müşterilerle İletişim Müşteri Hizmeti Müşteriyi Kazanma ve Tutma Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi Örgütsel Kültür ve Değişim

Konu Terimleri
Customer relations -- Management
 
Customer Service
 
Müşteri Hizmeti
 
Müşteri ilişkileri -- Yönetim


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiKitap034374658.812 ODAs 2010Ataköy Yerleşkesi B-1 Katı