Satışta ve pazarlamada müşteri ilişkileri yönetim

Başlık
Satışta ve pazarlamada müşteri ilişkileri yönetim

ISBN
9789753221597

Yazar
Odabaşı, Yavuz

Basım Bilgisi
8. bs.

Yayım Bilgisi
İstanbul : Sistem Yayıncılık , 2010.

Fiziksel Açıklamalar
207 s. ; 23 cm.

Dizi Bildirim
Sistem Yayıncılık ; no.206

Genel Not
Kaynakça var.
 
Müşteri İlişkilerini Geliştirme Müşteri İlişkilerinin Yeni Boyutları Müşterilerle İletişim Müşteri Hizmeti Müşteriyi Kazanma ve Tutma Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi Örgütsel Kültür ve Değişim

Özet
Müşteri İlişkilerini Geliştirme Müşteri İlişkilerinin Yeni Boyutları Müşterilerle İletişim Müşteri Hizmeti Müşteriyi Kazanma ve Tutma Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi Örgütsel Kültür ve Değişim

Konu Terimleri
Müşteri Hizmeti
 
Müşteri ilişkileri -- Yönetim
 
Customer services
 
Customer relations -- Management


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Basın Ekspres YerleşkesiKitap032551658.812 ODAs 2010Basın Ekspres Yerleşkesi