Gerçek zamanlı pazarlama ve Halkla ilişkiler

Başlık
Gerçek zamanlı pazarlama ve Halkla ilişkiler

ISBN
9786055755836

Yazar
Scott, David Meerman

Yayım Bilgisi
İstanbul : Mediacat , 2011

Fiziksel Açıklamalar
331 s. ; 22 cm.

Genel Not
Özgün eser adı : Real-time marketing and PR how to instantly engage your market, connect with customers, and create products that grow your business now

Konu Terimleri
Halkla ilişkiler
 
Internet marketing
 
İnternet pazarlamacılığı
 
İşletme ve ekonomi -- Satış
 
Public relations
 
Business and economics -- Sales

Ek Yazar
Özer, Aytül,


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiKitap006000658.872 SCOg 2011Ataköy Yerleşkesi B-1 Katı