Reklamcılık: kavram-araçlar-yönetim

Başlık
Reklamcılık: kavram-araçlar-yönetim

ISBN
9789750277542

Yazar
Tayfur, Gıyasettin

Basım Bilgisi
Gözden geçirilmiş ve genişletilmiş 7. baskı

Yayım Bilgisi
Ankara: Seçkin Yayınevi, 2022

Fiziksel Açıklamalar
304 sayfa

Genel Not
Reklamın tanımı, kapsamı - Reklamcılığın gelişmesindeki etkenler - İletişim ve reklam - Reklamın sınıflandırılması - Reklam yönetimi - İletişim planlaması - Reklam etkinliğinin ölçümü - Reklam araçları - Dijital reklamcılık - Reklam ve halkla ilişkiler - Reklamın etkileri - Reklamda etik
 
Kitap, uzun yıllar üniversitelerde "Reklamcılık", "Temel Reklamcılık", "Reklamcılığa Giriş" derslerini anlatan yazarların notlarından, öğrencilerden gelen sorulardan ve mesleki tecrübelerinden hareketle oluşturulmuştur. Ayrıca, kitabın altı baskısının ardından okuyuculardan gelen istek ve öneriler de dikkate alınarak, kitabın gözden geçirilmiş ve güncellenmiş 7. baskısı hazırlanmıştır. Kitapta, reklamcılığın ilk uygulaması olarak kabul edilen papirüsten dijital reklama kadar birçok reklam aracı açıklanarak farklı reklam ortamları incelenmiş, pazarlama faaliyetleri içerisinde reklamın önemi ve gücü açıklanmıştır. İletişim yöntemi olarak reklamın süreci, unsurları ve özellikleri ele alınmıştır. Ayrıca, reklamın ekonomik etkileri, etik uygulamalar eşliğinde reklamcılık ve sektörün eleştirilere yanıtlarına da yer verilmiştir. Gelişen dünyada artık daha fazla yer alan dijital teknolojiyi kullanarak gerçekleştirilen reklam yöntemleri de detaylandırılmıştır. Anlatılan konular çok sayıda örnekle desteklenmiştir. Eser, reklam konusuna ilgi duyan herkese hitap etmesinin yanı sıra ders kitabı olarak da alana katkı sağlamaktadır.

İçindekiler
Reklamın tanımı, kapsamı - Reklamcılığın gelişmesindeki etkenler - İletişim ve reklam - Reklamın sınıflandırılması - Reklam yönetimi - İletişim planlaması - Reklam etkinliğinin ölçümü - Reklam araçları - Dijital reklamcılık - Reklam ve halkla ilişkiler - Reklamın etkileri - Reklamda etik

Özet
Kitap, uzun yıllar üniversitelerde "Reklamcılık", "Temel Reklamcılık", "Reklamcılığa Giriş" derslerini anlatan yazarların notlarından, öğrencilerden gelen sorulardan ve mesleki tecrübelerinden hareketle oluşturulmuştur. Ayrıca, kitabın altı baskısının ardından okuyuculardan gelen istek ve öneriler de dikkate alınarak, kitabın gözden geçirilmiş ve güncellenmiş 7. baskısı hazırlanmıştır. Kitapta, reklamcılığın ilk uygulaması olarak kabul edilen papirüsten dijital reklama kadar birçok reklam aracı açıklanarak farklı reklam ortamları incelenmiş, pazarlama faaliyetleri içerisinde reklamın önemi ve gücü açıklanmıştır. İletişim yöntemi olarak reklamın süreci, unsurları ve özellikleri ele alınmıştır. Ayrıca, reklamın ekonomik etkileri, etik uygulamalar eşliğinde reklamcılık ve sektörün eleştirilere yanıtlarına da yer verilmiştir. Gelişen dünyada artık daha fazla yer alan dijital teknolojiyi kullanarak gerçekleştirilen reklam yöntemleri de detaylandırılmıştır. Anlatılan konular çok sayıda örnekle desteklenmiştir. Eser, reklam konusuna ilgi duyan herkese hitap etmesinin yanı sıra ders kitabı olarak da alana katkı sağlamaktadır.

Konu Terimleri
İletişim, -- Reklamcılık
 
Communication, -- Adverstising

Ek Yazar
Yılmaz, Mustafa Kemal

Elektronik Erişim
Tam metin erişmek için tıklayınız.


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
Elektronik KütüphaneE-Kitap192479-1001XX(192479.1)Turcademy