İklim değişikliği ve çevrecilik ekseninde yeşil pazarlama

Başlık
İklim değişikliği ve çevrecilik ekseninde yeşil pazarlama

ISBN
9786258374933

Basım Bilgisi
1. baskı

Yayım Bilgisi
Ankara: Gazi Kitabevi, 2022

Fiziksel Açıklamalar
106 sayfa

Genel Not
"Günümüzde çevre kirliliği ve iklim değişikliğinin etkileri giderek artan şekilde bireyler, toplumlar, ulusal ve uluslararası yasa yapıcılar ve ekonomik unsurlar tarafından da fark edilmekte olup, herkesi bu konularda harekete geçmeye ve kararlar almaya zorlamaktadır. Bu anlamda işletmeler için, tüketicilere çevre dostu ürünler sunma ve bu süreçte operasyonlarını "yeşil" olarak yeniden düzenleme gerekliliği yaratmıştır. Buradan hareketle; tüketicilerin yeşil satın alma davranışını, tatminini ve bağlılığını anlamak üzere bu faktörlere, tüketicilerin çevresel bilinç düzeyi, çevrecilik anlayışı ve işletmelerin yeşil pazarlama karması faaliyetlerinin nasıl etki ettiğini bilmek oldukça önemlidir.

Özet
"Günümüzde çevre kirliliği ve iklim değişikliğinin etkileri giderek artan şekilde bireyler, toplumlar, ulusal ve uluslararası yasa yapıcılar ve ekonomik unsurlar tarafından da fark edilmekte olup, herkesi bu konularda harekete geçmeye ve kararlar almaya zorlamaktadır. Bu anlamda işletmeler için, tüketicilere çevre dostu ürünler sunma ve bu süreçte operasyonlarını "yeşil" olarak yeniden düzenleme gerekliliği yaratmıştır. Buradan hareketle; tüketicilerin yeşil satın alma davranışını, tatminini ve bağlılığını anlamak üzere bu faktörlere, tüketicilerin çevresel bilinç düzeyi, çevrecilik anlayışı ve işletmelerin yeşil pazarlama karması faaliyetlerinin nasıl etki ettiğini bilmek oldukça önemlidir.

Konu Terimleri
Yer ve gezegen bilimleri, -- Sürdürülebilirlik
 
Earth and planetary sciences, -- Sustainability

Ek Yazar
İnan, Hilal
 
Savaş, Nermin Ekin

Elektronik Erişim
Tam metin erişmek için tıklayınız.


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
Elektronik KütüphaneE-Kitap192233-1001XX(192233.1)Turcademy