Pazarlamada yeni bir değer yaratma aracı: açık inovasyon

Başlık
Pazarlamada yeni bir değer yaratma aracı: açık inovasyon

ISBN
9786253651640

Yazar
Kıymalıoğlu, Aslıhan

Basım Bilgisi
1. baskı

Yayım Bilgisi
Ankara: Gazi kitabevi, 2023

Fiziksel Açıklamalar
158 sayfa

Genel Not
Endüstri 4.0 ve Temelleri - Dijital Dönüşümün Önemli Gücü: İnovasyon - Açık İnovasyon Çağı: Yeni bir Paradigma - Pazarlama Literatüründe Açık İnovasyon - Açık İnovasyon ve Pazarlama İlişkisi: Sistematik bir Literatür Taraması ve Vaka Analizi - Açık İnovasyonla Değer Yaratmak için Öneriler
 
20. yüzyılın işletmecilik alanında en önemli ve öne çıkan kavramlarından olan Endüstri 4.0, beraberinde getirdiği robotik sistemler, dijitalleşme ve siber-fiziksel sistemler gibi gelişmelerle teknolojik inovasyonların ortaya çıkışını hızlandırmıştır. Endüstri 4.0 teknolojileri sayesinde üretim ve inovasyon süreçleri daha 'akıllı' hale gelmiştir. İmalatta gözlenen bu gelişmeler yapay zekâ, büyük veri, blok zincir ve nesnelerin interneti gibi teknolojiler aynı zamanda teknolojinin işletmeler bünyesinde de daha geniş kapsamlı olarak içselleştirilmesine ve kullanılmasına neden olmaktadır.

İçindekiler
Endüstri 4.0 ve Temelleri - Dijital Dönüşümün Önemli Gücü: İnovasyon - Açık İnovasyon Çağı: Yeni bir Paradigma - Pazarlama Literatüründe Açık İnovasyon - Açık İnovasyon ve Pazarlama İlişkisi: Sistematik bir Literatür Taraması ve Vaka Analizi - Açık İnovasyonla Değer Yaratmak için Öneriler

Özet
20. yüzyılın işletmecilik alanında en önemli ve öne çıkan kavramlarından olan Endüstri 4.0, beraberinde getirdiği robotik sistemler, dijitalleşme ve siber-fiziksel sistemler gibi gelişmelerle teknolojik inovasyonların ortaya çıkışını hızlandırmıştır. Endüstri 4.0 teknolojileri sayesinde üretim ve inovasyon süreçleri daha 'akıllı' hale gelmiştir. İmalatta gözlenen bu gelişmeler yapay zekâ, büyük veri, blok zincir ve nesnelerin interneti gibi teknolojiler aynı zamanda teknolojinin işletmeler bünyesinde de daha geniş kapsamlı olarak içselleştirilmesine ve kullanılmasına neden olmaktadır.

Konu Terimleri
Sosyal bilimler, -- Dijital pazarlama
 
Social science, -- Digital marketing

Elektronik Erişim
Tam metin erişmek için tıklayınız.


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
Elektronik KütüphaneE-Kitap192133-1001XX(192133.1)Turcademy