İşletme biliminde kuramsal ve pratik pazarlama konuları

Başlık
İşletme biliminde kuramsal ve pratik pazarlama konuları

ISBN
9786258443097

Basım Bilgisi
1. baskı

Yayım Bilgisi
Ankara: Gazi kitabevi, 2021

Fiziksel Açıklamalar
488 sayfa; 24 cm

Genel Not
Pazarlama, insanların şirketinizin ürün veya hizmetiyle ilgilenmesini sağlama sürecidir ve müşteriler, ortaklar ve genel olarak toplum için değeri olan teklifleri yaratma, iletme, sunma ve değiş tokuş etme etkinliği ile ilgili süreçleri ifade eder. Pazarlama, pazar araştırması, analiz ve ideal müşterinizin ilgi alanlarını anlama yoluyla gerçekleşir ve bu yönüyle ürün geliştirme, dağıtım yöntemleri, satış ve reklam dahil olmak üzere bir işletmenin tüm yönleriyle ilgilidir.
 
İçindekiler: cuteness marketing in terms of consumer behavior and personality/ Deniz Ünal Adıgüzel, Süleyman Barutçu; new customer experiences in the reality of covıd-19 pandemic/ Gülçin Bilgin Turna; social marketing interventions on public health/ Onur Akdaş; social marketing research scope on the new era: a abibliometric study/ Onur Akdaş; to buy or not to buy second-hand branded products: concerns on counterfeit products sold at the e-commerce market/ Neslihan Paker; soylulaştırma/ Özgür Uludağ, Halil Semih Kimzan; retro pazarlama/ Mehmet Ozan Karahan; uluslararası pazarda ürün geri çağırma/ Ayşe Aygün Özgöz; siyasal pazarda Z kuşağı seçmenler: fırsat ve tehditler/ Mehmet Can Demirtaş; Almanya'da hasta, yaşlı ve engelli bakım hizmetleri/ Fatih Elibol; dijital ve mobil pazarlama bağlamında pazarlamayı yeniden düşünmek/ Mehmet Sağlam; online hizmetlerde pazarlama anlayışı/ Ahmet Aydın; hizmet hataları ve telafisinde kullanılabilecek stratejiler/ Reyhan Bahar; iş pazarındaki müşteri ilişkileri yönetiminde sosyal medya araçlarının kullanımı/ Tamer Sığındı; kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetleri: bir lojistik işletmesi olan Arkas holding (1902) örneği/ Oğuz Yusuf Atasel, Bilal Gerekan; tüketici yabancılaşması/ Nilsun Sarıyer; tüketici marka ilişkileri ve marka ihlalleri/ Fatih Şahin; Tğketicilerin gsm operatörü tercihlerinde demografik özelliklerin etkisi/ A. Selçuk Köylüoğlu; tüketicilerin sürdürülebilir modaya yönelik tutum ve davranışlarının değerlendirilmesi/ Banu Külter Demirgüneş, Tuğba Köysüren; gelişmeleri kaçırma korkusu (FOMO)'nun pazarlama alanındaki kullanımı ve tüketici davranışlarına yansımaları/ Yıldırım, Yıldırım, Talha Doğan; tüketicilerin sinizm ddüzeyleri ve satın alma niyetlerine etkisinde e-wom'un düzenleyici rolü/ Nur Çağlar Çetinkaya; coğrafi işaretleri ürünlerin içerik markalama strtejisi bağlamında kullanımına yönelik bir araştırma/ Hilal Öztürk Küçük, İsmail Tamer Toklu; işletmelerde yeşil insan kaynakları yönetimi/ Pelin Vardarlıer, Emine Gündoğmuş; toplumsal ve kültürel değerlerin satın alma niyetine etkisi/ Ahmet Tuzcuoğlu, Ayşen Aydın

İçindekiler
İçindekiler: cuteness marketing in terms of consumer behavior and personality/ Deniz Ünal Adıgüzel, Süleyman Barutçu; new customer experiences in the reality of covıd-19 pandemic/ Gülçin Bilgin Turna; social marketing interventions on public health/ Onur Akdaş; social marketing research scope on the new era: a abibliometric study/ Onur Akdaş; to buy or not to buy second-hand branded products: concerns on counterfeit products sold at the e-commerce market/ Neslihan Paker; soylulaştırma/ Özgür Uludağ, Halil Semih Kimzan; retro pazarlama/ Mehmet Ozan Karahan; uluslararası pazarda ürün geri çağırma/ Ayşe Aygün Özgöz; siyasal pazarda Z kuşağı seçmenler: fırsat ve tehditler/ Mehmet Can Demirtaş; Almanya'da hasta, yaşlı ve engelli bakım hizmetleri/ Fatih Elibol; dijital ve mobil pazarlama bağlamında pazarlamayı yeniden düşünmek/ Mehmet Sağlam; online hizmetlerde pazarlama anlayışı/ Ahmet Aydın; hizmet hataları ve telafisinde kullanılabilecek stratejiler/ Reyhan Bahar; iş pazarındaki müşteri ilişkileri yönetiminde sosyal medya araçlarının kullanımı/ Tamer Sığındı; kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetleri: bir lojistik işletmesi olan Arkas holding (1902) örneği/ Oğuz Yusuf Atasel, Bilal Gerekan; tüketici yabancılaşması/ Nilsun Sarıyer; tüketici marka ilişkileri ve marka ihlalleri/ Fatih Şahin; Tğketicilerin gsm operatörü tercihlerinde demografik özelliklerin etkisi/ A. Selçuk Köylüoğlu; tüketicilerin sürdürülebilir modaya yönelik tutum ve davranışlarının değerlendirilmesi/ Banu Külter Demirgüneş, Tuğba Köysüren; gelişmeleri kaçırma korkusu (FOMO)'nun pazarlama alanındaki kullanımı ve tüketici davranışlarına yansımaları/ Yıldırım, Yıldırım, Talha Doğan; tüketicilerin sinizm ddüzeyleri ve satın alma niyetlerine etkisinde e-wom'un düzenleyici rolü/ Nur Çağlar Çetinkaya; coğrafi işaretleri ürünlerin içerik markalama strtejisi bağlamında kullanımına yönelik bir araştırma/ Hilal Öztürk Küçük, İsmail Tamer Toklu; işletmelerde yeşil insan kaynakları yönetimi/ Pelin Vardarlıer, Emine Gündoğmuş; toplumsal ve kültürel değerlerin satın alma niyetine etkisi/ Ahmet Tuzcuoğlu, Ayşen Aydın

Konu Terimleri
İşletme
 
Pazarlama
 
İşletme bilimi

Ek Yazar
Karabulut, Şahin

Başlık Ek Girişi
Cuteness marketing in terms of consumer behavior and personality
 
New customer experiences in the reality of covıd-19 pandemic
 
Social marketing interventions on public health
 
Social marketing research scope on the new era: a bibliometric study
 
To buy or not to buy second-hand branded products: concerns on counterfeit products sold at the e-commerce market
 
Soylulaştırma
 
Retro pazarlama
 
Uluslararası pazarda ürün geri çağırma
 
Siyasal pazarda Z kuşağı seçmenler: fırsat ve tehditler
 
Almanya'da hasta, yaşlı ve engelli bakım hizmetleri
 
Dijital ve mobil pazarlama bağlamında izinli pazarlamayı yeniden düşünmek
 
Online hizmetlerde pazarlama anlayışı
 
Hizmet hataları ve telafisinde kullanılabilecek stratejiler
 
İş pazarındaki müşteri ilişkileri yönetiminde sosyal medya araçlarının kullanımı
 
Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetleri: bir lojistik işletmesi olan Arkas Holding (1902) örneği
 
Tüketici yabancılaşması
 
Tüketici marka ilişkileri ve marka ihlalleri
 
Tüketicilerin gsm operatörü tercihlerinde demografik özelliklerin etkisi
 
Tüketicilerin sürdürülebilir modaya yönelik tutum ve davranışlarının değerlendirilmesi
 
Gelişmeleri kaçırma korkusu (FOMO)'nun pazarlama alanındaki kullanımı ve tüketici davranışlarına yansımaları
 
Tüketicilerin sinizm düzeyleri ve satın alma niyetlerine etkisinde e-wom'un düzenleyici rolü
 
Coğrafi işaretleri ürünlerin içerik markalama stratejisi bağlamında kullanımına yönelik bir araştırma
 
İşletmelerde yeşil insan kaynakları yönetimi
 
Toplumsal ve kültürel değerlerin satın alma niyetine etkisi

Elektronik Erişim
Tam metin erişmek için tıklayınız.


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
Elektronik KütüphaneE-Kitap189373-1001HD30.22Turcademy