Yeşil pazarlamaya nörobilim perspektifi Eeg ve Eye-Tracking örnekleri

Başlık
Yeşil pazarlamaya nörobilim perspektifi Eeg ve Eye-Tracking örnekleri

ISBN
9786257588898

Yazar
İnan, Melek.

Yayım Bilgisi
Ankara: Gazi Kitabevi, 2021.

Fiziksel Açıklamalar
187 s. ; 24 cm.

Genel Not
Bu çalışmanın amacı; yeşil pazarlama uygulamalarına yönelik içecek görsellerinin farkındalık etkisinin tespit edilmesidir. Bu doğrultuda, gönüllü katılımcılar üzerinde yeşil pazarlama içerikli görsellerin ilgi düzeylerinin tespit edilmesi hedeflenmiştir. Böylece, hazırlanan bu görsellerde katılımcıların nerelere baktıklarının, nerelere daha fazla odaklandıklarının ve bu görsellerin farkındalık etkisinin belirlenmesi amaçlanmıştır.

Özet
Bu çalışmanın amacı; yeşil pazarlama uygulamalarına yönelik içecek görsellerinin farkındalık etkisinin tespit edilmesidir. Bu doğrultuda, gönüllü katılımcılar üzerinde yeşil pazarlama içerikli görsellerin ilgi düzeylerinin tespit edilmesi hedeflenmiştir. Böylece, hazırlanan bu görsellerde katılımcıların nerelere baktıklarının, nerelere daha fazla odaklandıklarının ve bu görsellerin farkındalık etkisinin belirlenmesi amaçlanmıştır.

Konu Terimleri
Pazarlama, -- satış.
 
Marketing, -- sales.

Ek Yazar
Yücel, Nurcan.

Elektronik Erişim
Tam metin erişmek için tıklayınız.


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
Elektronik KütüphaneE-Kitap189260-1001HF5415.13Turcademy