Tekstil firmalarının mali başarı durumları açısından tüketicilerin pazarlama faaliyetlerine ilişkin algıları

Başlık
Tekstil firmalarının mali başarı durumları açısından tüketicilerin pazarlama faaliyetlerine ilişkin algıları

ISBN
9786257530460

Yazar
Zengin, Asude Yasemin.

Yayım Bilgisi
Ankara: Gazi Kitabevi, 2021.

Fiziksel Açıklamalar
184 s. ; 24 cm.

Genel Not
Türkiye'nin lokomotif sektörü olarak nitelendirilen tekstil sektöründe faaliyet gösteren firmaların mali başarısızlıklarının önceden tahmin edilip bu doğrultuda ortaya çıkabilecek maliyetlerin önüne geçebilmek amacıyla tedbir alınmasına olanak tanıyacak bir erken uyarı sisteminin ne derece önemli bir rol oynayacağı ortadadır. Bu tezde, Türk Tekstil sektöründe faaliyet gösteren ve hisse senetleri İstanbul Menkul Kıymetler Borsası'nda (Borsa İstanbul) işlem gören firmaların mali başarı ya da başarısızlık durumları ve bu durumun işletmenin en dışa dönük fonksiyonu olan pazarlama fonksiyonuna etkileri incelenmektedir.

Özet
Türkiye'nin lokomotif sektörü olarak nitelendirilen tekstil sektöründe faaliyet gösteren firmaların mali başarısızlıklarının önceden tahmin edilip bu doğrultuda ortaya çıkabilecek maliyetlerin önüne geçebilmek amacıyla tedbir alınmasına olanak tanıyacak bir erken uyarı sisteminin ne derece önemli bir rol oynayacağı ortadadır. Bu tezde, Türk Tekstil sektöründe faaliyet gösteren ve hisse senetleri İstanbul Menkul Kıymetler Borsası'nda (Borsa İstanbul) işlem gören firmaların mali başarı ya da başarısızlık durumları ve bu durumun işletmenin en dışa dönük fonksiyonu olan pazarlama fonksiyonuna etkileri incelenmektedir.

Konu Terimleri
Pazarlama, -- satış.
 
Marketing, -- sales.

Ek Yazar
Aktepe, Eyyüp.

Elektronik Erişim
Tam metin erişmek için tıklayınız.


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
Elektronik KütüphaneE-Kitap189251-1001G156.5Turcademy