Pazarlamada vampir etkisi potansiyel pazarlama vampirleri ve vampir savar stratejiler

Başlık
Pazarlamada vampir etkisi potansiyel pazarlama vampirleri ve vampir savar stratejiler

ISBN
9786257588942

Yazar
Tokmak Danışman, Gizem.

Yayım Bilgisi
Ankara: Gazi Kitabevi, 2021.

Fiziksel Açıklamalar
263 s. ; 24 cm.

Genel Not
Kitap, reklamlarda kullanılan beşeri ve beşeri olmayan ilgi çekici unsurların dikkatleri kendi üzerlerinde toplayıp adeta bir "vampir" gibi markanın kanını emerek reklamı başarısızlığa uğratabilme durumu, daha çarpıcı ve kestirme ifadeyle "vampir etkisi" kavramı üzerinde oluşturulmuştur. Bu doğrultuda reklamları ve dolayısıyla markaları başarısızlığa uğratabilecek söz konusu unsurlar, "potansiyel pazarlama vampirleri" adı altında okuyucuya sunulmuştur. "Vampir Savar Stratejiler" adı altında ise potansiyel pazarlama vampirlerinin hangi stratejilerle marka için "vampire dönüşmek"ten kurtulabilecekleri açıklanmaya çalışılmıştır. "Bilimsel bir kitap sıkıcı olmak zorunda değildir" düşüncesinden hareketle oluşturulan bu kitap ile yerli literatüre "vampir etkisi" kavramını kazandırmak ve söz konusu kavramın kullanım alanını genişletmek amaçlanmıştır. Kitap, marka iletişimine ilgi duyan ve alanıyla ilgili yeni kavramlar öğrenmekten hoşlanan akademisyenlerin, reklamcıların ve araştırmacıların okuyabileceği türden bilimsel ve eğlenceli bir kitaptır.

Özet
Kitap, reklamlarda kullanılan beşeri ve beşeri olmayan ilgi çekici unsurların dikkatleri kendi üzerlerinde toplayıp adeta bir "vampir" gibi markanın kanını emerek reklamı başarısızlığa uğratabilme durumu, daha çarpıcı ve kestirme ifadeyle "vampir etkisi" kavramı üzerinde oluşturulmuştur. Bu doğrultuda reklamları ve dolayısıyla markaları başarısızlığa uğratabilecek söz konusu unsurlar, "potansiyel pazarlama vampirleri" adı altında okuyucuya sunulmuştur. "Vampir Savar Stratejiler" adı altında ise potansiyel pazarlama vampirlerinin hangi stratejilerle marka için "vampire dönüşmek"ten kurtulabilecekleri açıklanmaya çalışılmıştır. "Bilimsel bir kitap sıkıcı olmak zorunda değildir" düşüncesinden hareketle oluşturulan bu kitap ile yerli literatüre "vampir etkisi" kavramını kazandırmak ve söz konusu kavramın kullanım alanını genişletmek amaçlanmıştır. Kitap, marka iletişimine ilgi duyan ve alanıyla ilgili yeni kavramlar öğrenmekten hoşlanan akademisyenlerin, reklamcıların ve araştırmacıların okuyabileceği türden bilimsel ve eğlenceli bir kitaptır.

Konu Terimleri
Pazarlama ve satış.
 
Marketing and sales.

Elektronik Erişim
Tam metin erişmek için tıklayınız.


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
Elektronik KütüphaneE-Kitap189249-1001HF5415Turcademy