Teknoloji ve sosyal medya bağlamında hedonik alışveriş
Başlık
:
Teknoloji ve sosyal medya bağlamında hedonik alışveriş
ISBN
:
9786257588560
Yazar
:
Yıldız, Selçuk Yasin.
Yayım Bilgisi
:
Ankara: Gazi Kitabevi, 2021.
Fiziksel Açıklamalar
:
107 s. ; 24 cm.
Genel Not
:
Birinci Bölüm - Sosyal MedyaYeni Medya Kavramı ve WEB'in TarihçesiSosyal Medya KavramıSosyal Medyanın Önemi ve ÖzellikleriSosyal Medyanın Avantaj ve DezavantajlarıSosyal Medya TürleriSosyal Medya Pazarlamasıİkinci Bölüm - Hedonizm ve Hedonik TüketimHedonik Tüketim KavramıHedonik Alışveriş MotivasyonlarıÜçüncü Bölüm - Çevrimiçi Satın Alma ve Çevrimiçi Satın Alma NiyetiÇevrimiçi Müşteri DeneyimiÇevrimiçi Satın Almanın Avantaj ve DezavantajlarıSatın Alma Niyeti
Özet
:
Birinci Bölüm - Sosyal MedyaYeni Medya Kavramı ve WEB'in TarihçesiSosyal Medya KavramıSosyal Medyanın Önemi ve ÖzellikleriSosyal Medyanın Avantaj ve DezavantajlarıSosyal Medya TürleriSosyal Medya Pazarlamasıİkinci Bölüm - Hedonizm ve Hedonik TüketimHedonik Tüketim KavramıHedonik Alışveriş MotivasyonlarıÜçüncü Bölüm - Çevrimiçi Satın Alma ve Çevrimiçi Satın Alma NiyetiÇevrimiçi Müşteri DeneyimiÇevrimiçi Satın Almanın Avantaj ve DezavantajlarıSatın Alma Niyeti
Konu Terimleri
:
Pazarlama ve satış.
Marketing and sales.
Ek Yazar
:
Çabuk, Serap.
Elektronik Erişim
:
Kütüphane | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu/İade Tarihi |
---|
Elektronik Kütüphane | E-Kitap | 188653-1001 | HF5415 | Turcademy |