Teknoloji ve sosyal medya bağlamında hedonik alışveriş

Başlık
Teknoloji ve sosyal medya bağlamında hedonik alışveriş

ISBN
9786257588560

Yazar
Yıldız, Selçuk Yasin.

Yayım Bilgisi
Ankara: Gazi Kitabevi, 2021.

Fiziksel Açıklamalar
107 s. ; 24 cm.

Genel Not
Birinci Bölüm - Sosyal MedyaYeni Medya Kavramı ve WEB'in TarihçesiSosyal Medya KavramıSosyal Medyanın Önemi ve ÖzellikleriSosyal Medyanın Avantaj ve DezavantajlarıSosyal Medya TürleriSosyal Medya Pazarlamasıİkinci Bölüm - Hedonizm ve Hedonik TüketimHedonik Tüketim KavramıHedonik Alışveriş MotivasyonlarıÜçüncü Bölüm - Çevrimiçi Satın Alma ve Çevrimiçi Satın Alma NiyetiÇevrimiçi Müşteri DeneyimiÇevrimiçi Satın Almanın Avantaj ve DezavantajlarıSatın Alma Niyeti

Özet
Birinci Bölüm - Sosyal MedyaYeni Medya Kavramı ve WEB'in TarihçesiSosyal Medya KavramıSosyal Medyanın Önemi ve ÖzellikleriSosyal Medyanın Avantaj ve DezavantajlarıSosyal Medya TürleriSosyal Medya Pazarlamasıİkinci Bölüm - Hedonizm ve Hedonik TüketimHedonik Tüketim KavramıHedonik Alışveriş MotivasyonlarıÜçüncü Bölüm - Çevrimiçi Satın Alma ve Çevrimiçi Satın Alma NiyetiÇevrimiçi Müşteri DeneyimiÇevrimiçi Satın Almanın Avantaj ve DezavantajlarıSatın Alma Niyeti

Konu Terimleri
Pazarlama ve satış.
 
Marketing and sales.

Ek Yazar
Çabuk, Serap.

Elektronik Erişim
Tam metin erişmek için tıklayınız.


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
Elektronik KütüphaneE-Kitap188653-1001HF5415Turcademy