Toplam kalite yönetimi

Başlık
Toplam kalite yönetimi

ISBN
9789750263439

Yazar
Halis, Muhsin.

Basım Bilgisi
4. baskı.

Yayım Bilgisi
Ankara: Seçkin Yayıncılık, 2020.

Fiziksel Açıklamalar
360 s. ; 24 cm.

Genel Not
Gözden geçirilmiş 4. Baskısını yapan kitap; fakülteler, yüksek okullar ve meslek yüksekokulları müfredatlarında "Kalite, Kalite Yönetimi, Toplam Kalite Yönetimi, Kalite Yönetim Sistemleri" gibi farklı isimlerde verilmekte olan derslere uygun olarak hazırlanmıştır. Kitapta, kalitenin kavram olarak doğuşu, günümüzdeki anlamı, uygulama alanları, ilişkili kavramlar, kalitenin zaman içindeki gelişimi sürecinde geçirdiği evrim, iş dünyasına ve yönetim olgusuna kazandırdığı dinamizm ile ilgili detaylar akıcı ve güncel bir içerikle okuyucuya aktarılmaya çalışılmıştır. Bu kitap, öğrenciler ve araştırmacılar ile kalite konusunda bilgi ve kültürünü artırmak isteyen özel sektör yönetici ve çalışanları, sivil toplum örgütleri ve kamu kurumları yöneticileri başta olmak üzere konuya ilgi duyan herkese hitap etmektedir. Bu nedenle kitabın hazırlanmasında tüm ilgililere faydalı olabilmesi hususuna özen gösterilmiş ve konu anlatımları yer yer mizahi yaklaşım ile ele alınarak konuların daha da anlaşılır hale gelmesine çalışılmıştır.

Özet
Gözden geçirilmiş 4. Baskısını yapan kitap; fakülteler, yüksek okullar ve meslek yüksekokulları müfredatlarında "Kalite, Kalite Yönetimi, Toplam Kalite Yönetimi, Kalite Yönetim Sistemleri" gibi farklı isimlerde verilmekte olan derslere uygun olarak hazırlanmıştır. Kitapta, kalitenin kavram olarak doğuşu, günümüzdeki anlamı, uygulama alanları, ilişkili kavramlar, kalitenin zaman içindeki gelişimi sürecinde geçirdiği evrim, iş dünyasına ve yönetim olgusuna kazandırdığı dinamizm ile ilgili detaylar akıcı ve güncel bir içerikle okuyucuya aktarılmaya çalışılmıştır. Bu kitap, öğrenciler ve araştırmacılar ile kalite konusunda bilgi ve kültürünü artırmak isteyen özel sektör yönetici ve çalışanları, sivil toplum örgütleri ve kamu kurumları yöneticileri başta olmak üzere konuya ilgi duyan herkese hitap etmektedir. Bu nedenle kitabın hazırlanmasında tüm ilgililere faydalı olabilmesi hususuna özen gösterilmiş ve konu anlatımları yer yer mizahi yaklaşım ile ele alınarak konuların daha da anlaşılır hale gelmesine çalışılmıştır.

Konu Terimleri
Kalite yönetimi.
 
Quality management.

Elektronik Erişim
Tam metin erişmek için tıklayınız.


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
Elektronik KütüphaneE-Kitap187376-1001HD62.15Turcademy