Müşteri ilişkileri yönetimi : teori-uygulama-ölçüm

Başlık
Müşteri ilişkileri yönetimi : teori-uygulama-ölçüm

ISBN
9789750241628

Yazar
Demirel, Yavuz

Basım Bilgisi
3. bs.

Yayım Bilgisi
İstanbul: Seçkin Yayıncılık, 2017

Fiziksel Açıklamalar
296 s. ; 20 sm.

Dizi Bildirim
Seçkin Yayıncılık/İşletme Finans; 159.

Dizi Bildirim Başlığı
Seçkin Yayıncılık/İşletme Finans; 159.

Genel Not
Kaynakça ve dizin vardır.
 
Gözden geçirilmiş ve güncellenmiş 3. baskısını yapan kitap, meslek yüksekokulu, yüksekokul ve fakültelerin ilgili bölümlerinin müfredatlarında, zorunlu veya seçmeli ders olarak yer alan Müşteri İlişkileri Yönetimi dersine yönelik olarak hazırlanmıştır.

Özet
Gözden geçirilmiş ve güncellenmiş 3. baskısını yapan kitap, meslek yüksekokulu, yüksekokul ve fakültelerin ilgili bölümlerinin müfredatlarında, zorunlu veya seçmeli ders olarak yer alan Müşteri İlişkileri Yönetimi dersine yönelik olarak hazırlanmıştır.

Konu Terimleri
Consumer satisfaction.
 
Customer relations.
 
Customer services.
 
Endüstriyel yönetim.
 
Industrial management.
 
Müşteri hizmetleri.
 
Müşteri ilişkileri.
 
Müşteri memnuniyeti.

Elektronik Erişim
Tam metin erişmek için tıklayınız.


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
Elektronik KütüphaneE-Kitap182952-1001HF5415.5Turcademy