Öğrenme öğretme kuramları ve süreç temelli öğretim

Başlık
Öğrenme öğretme kuramları ve süreç temelli öğretim

ISBN
9789944474504

Yazar
Duman, Bilal

Basım Bilgisi
2. bs

Yayım Bilgisi
Ankara: Anı Yayıncılık, 2008

Fiziksel Açıklamalar
xii, 356 s. : şkl. ; 20 cm.

Genel Not
Kaynakça var.
 
Süreç temelli öğretim öğrenme süreçlerinde öğrencilere yardım etmeyi amaçlayan öğretim uygulamaları için genel bir yelpaze ya da şemsiye olarak görülebilir. Bu programın normal sınıf etkinliklerinin bir parçası olarak yürütülmesini ve doğrudan öğretmeni de kapsamalıdır. Öğretmen özetleme, soru sorma, açıklama, tahmin etme, planlama, problem çözme, kontrol etme, değerlendirme, kubaşık öğrenme, tekrarlama, kodlama, örgütleme, dikkati yoğunlaştırma, kendini düzenleme ve yönetime vb. gibi bilişsel, bilişsel farkındalık ve duyuşsal stratejileri kullanarak öğrencilere model olur.

Özet
Süreç temelli öğretim öğrenme süreçlerinde öğrencilere yardım etmeyi amaçlayan öğretim uygulamaları için genel bir yelpaze ya da şemsiye olarak görülebilir. Bu programın normal sınıf etkinliklerinin bir parçası olarak yürütülmesini ve doğrudan öğretmeni de kapsamalıdır. Öğretmen özetleme, soru sorma, açıklama, tahmin etme, planlama, problem çözme, kontrol etme, değerlendirme, kubaşık öğrenme, tekrarlama, kodlama, örgütleme, dikkati yoğunlaştırma, kendini düzenleme ve yönetime vb. gibi bilişsel, bilişsel farkındalık ve duyuşsal stratejileri kullanarak öğrencilere model olur.

Konu Terimleri
Learning -- Teaching -- Models
 
Learning -- Teaching -- Theory
 
Öğrenme -- Öğretme -- Kuram
 
Öğrenme -- Öğretme -- Modeller
 
Öğretim -- Öğrenim Yöntemleri
 
Teaching -- Learning Methods

Elektronik Erişim
Tam metin erişmek için tıklayınız.


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
Elektronik KütüphaneE-Kitap182890-1001LB1049 D86 2008Turcademy