Öğrenme öğretme kuramları ve süreç temelli öğretim
Başlık
:
Öğrenme öğretme kuramları ve süreç temelli öğretim
ISBN
:
9789944474504
Yazar
:
Duman, Bilal
Basım Bilgisi
:
2. bs
Yayım Bilgisi
:
Ankara: Anı Yayıncılık, 2008
Fiziksel Açıklamalar
:
xii, 356 s. : şkl. ; 20 cm.
Genel Not
:
Kaynakça var.
Süreç temelli öğretim öğrenme süreçlerinde öğrencilere yardım etmeyi amaçlayan öğretim uygulamaları için genel bir yelpaze ya da şemsiye olarak görülebilir. Bu programın normal sınıf etkinliklerinin bir parçası olarak yürütülmesini ve doğrudan öğretmeni de kapsamalıdır. Öğretmen özetleme, soru sorma, açıklama, tahmin etme, planlama, problem çözme, kontrol etme, değerlendirme, kubaşık öğrenme, tekrarlama, kodlama, örgütleme, dikkati yoğunlaştırma, kendini düzenleme ve yönetime vb. gibi bilişsel, bilişsel farkındalık ve duyuşsal stratejileri kullanarak öğrencilere model olur.
Özet
:
Süreç temelli öğretim öğrenme süreçlerinde öğrencilere yardım etmeyi amaçlayan öğretim uygulamaları için genel bir yelpaze ya da şemsiye olarak görülebilir. Bu programın normal sınıf etkinliklerinin bir parçası olarak yürütülmesini ve doğrudan öğretmeni de kapsamalıdır. Öğretmen özetleme, soru sorma, açıklama, tahmin etme, planlama, problem çözme, kontrol etme, değerlendirme, kubaşık öğrenme, tekrarlama, kodlama, örgütleme, dikkati yoğunlaştırma, kendini düzenleme ve yönetime vb. gibi bilişsel, bilişsel farkındalık ve duyuşsal stratejileri kullanarak öğrencilere model olur.
Konu Terimleri
:
Learning -- Teaching -- Models
Learning -- Teaching -- Theory
Öğrenme -- Öğretme -- Kuram
Öğrenme -- Öğretme -- Modeller
Öğretim -- Öğrenim Yöntemleri
Teaching -- Learning Methods
Elektronik Erişim
:
Kütüphane | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu/İade Tarihi |
---|
Elektronik Kütüphane | E-Kitap | 182890-1001 | LB1049 D86 2008 | Turcademy |