Tarih öğretiminde öğrenci merkezli yaklaşımlar : Tarih bölümü özel öğretim yöntemleri

Başlık
Tarih öğretiminde öğrenci merkezli yaklaşımlar : Tarih bölümü özel öğretim yöntemleri

ISBN
9786051700267

Yazar
Demircioğlu, İsmail Hakkı

Basım Bilgisi
5.bs.

Yayım Bilgisi
Ankara: Anı Yayıncılık, 2015

Fiziksel Açıklamalar
xviii, 222 sayfa ; 24 cm.

Genel Not
Kaynakça vardır.
 
Ülkemizde tarih öğretimiyle ilgili sayısı çok fazla olmamakla beraber değerli çalışmalar yapılmaktadır. Ancak tarihin ilk ve orta öğretim düzeyinde öğrenci merkezli bir anlayışla nasıl öğretilebileceği üzerine yayınlanmış çalışmaların sayısı sınırlıdır. Bu ihtiyaca karşılık, tarih dersleri aracılığıyla etkin, üretken, yaratıcı ve problem çözen bireylerin yetiştirilmesine katkı sağlayabileceği ümidiyle bu kitap hazırlanmıştır.

Özet
Ülkemizde tarih öğretimiyle ilgili sayısı çok fazla olmamakla beraber değerli çalışmalar yapılmaktadır. Ancak tarihin ilk ve orta öğretim düzeyinde öğrenci merkezli bir anlayışla nasıl öğretilebileceği üzerine yayınlanmış çalışmaların sayısı sınırlıdır. Bu ihtiyaca karşılık, tarih dersleri aracılığıyla etkin, üretken, yaratıcı ve problem çözen bireylerin yetiştirilmesine katkı sağlayabileceği ümidiyle bu kitap hazırlanmıştır.

Konu Terimleri
Beyin fırtınası
 
Bilişsel öğrenme yaklaşımı
 
Brainstorming
 
Öğretim yöntemleri
 
Tarih öğretimi
 
Tarihsel düşünme becerileri

Elektronik Erişim
Tam metin erişmek için tıklayınız.


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
Elektronik KütüphaneE-Kitap182637-1001D16.2Turcademy