Tarih öğretiminde öğrenci merkezli yaklaşımlar : Tarih bölümü özel öğretim yöntemleri
Başlık
:
Tarih öğretiminde öğrenci merkezli yaklaşımlar : Tarih bölümü özel öğretim yöntemleri
ISBN
:
9786051700267
Yazar
:
Demircioğlu, İsmail Hakkı
Basım Bilgisi
:
5.bs.
Yayım Bilgisi
:
Ankara: Anı Yayıncılık, 2015
Fiziksel Açıklamalar
:
xviii, 222 sayfa ; 24 cm.
Genel Not
:
Kaynakça vardır.
Ülkemizde tarih öğretimiyle ilgili sayısı çok fazla olmamakla beraber değerli çalışmalar yapılmaktadır. Ancak tarihin ilk ve orta öğretim düzeyinde öğrenci merkezli bir anlayışla nasıl öğretilebileceği üzerine yayınlanmış çalışmaların sayısı sınırlıdır. Bu ihtiyaca karşılık, tarih dersleri aracılığıyla etkin, üretken, yaratıcı ve problem çözen bireylerin yetiştirilmesine katkı sağlayabileceği ümidiyle bu kitap hazırlanmıştır.
Özet
:
Ülkemizde tarih öğretimiyle ilgili sayısı çok fazla olmamakla beraber değerli çalışmalar yapılmaktadır. Ancak tarihin ilk ve orta öğretim düzeyinde öğrenci merkezli bir anlayışla nasıl öğretilebileceği üzerine yayınlanmış çalışmaların sayısı sınırlıdır. Bu ihtiyaca karşılık, tarih dersleri aracılığıyla etkin, üretken, yaratıcı ve problem çözen bireylerin yetiştirilmesine katkı sağlayabileceği ümidiyle bu kitap hazırlanmıştır.
Konu Terimleri
:
Beyin fırtınası
Bilişsel öğrenme yaklaşımı
Brainstorming
Öğretim yöntemleri
Tarih öğretimi
Tarihsel düşünme becerileri
Elektronik Erişim
:
Kütüphane | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu/İade Tarihi |
---|
Elektronik Kütüphane | E-Kitap | 182637-1001 | D16.2 | Turcademy |