The impact of total quality management in increasing customer satisfaction for banking sectors

Başlık
The impact of total quality management in increasing customer satisfaction for banking sectors

Yazar
Hussain, Mohsin

Yayım Bilgisi
[y.y] : [yay. y.] , 2021

Fiziksel Açıklamalar
xii, s.68 : tbl., grfk., şkl. ; 30 cm.

Genel Not
Kaynakça var.
 
Metin İngilizce; Türkçe özet var.

Dil
Metin İngilizce; Türkçe özet var.

Konu Terimleri
Kalite yönetimi, bankacılıkta -- Tezler
 
Müşteri memnuniyeti, bankacılıkta -- Tezler
 
Quality management, in banking -- Theses
 
Customer satisfaction, in banking -- Theses

Ek Yazar
Tarhan, İbrahim Ethem,


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiTez107924TEZ 658.562 HUSt 2021Ödünç Verilmez