The effects of marketing brand communities on the customer satisfaction-loyalty : lighting utilities brands in Jordan as case study

Başlık
The effects of marketing brand communities on the customer satisfaction-loyalty : lighting utilities brands in Jordan as case study

Yazar
Ghanimeh, Ziad Abu

Yayım Bilgisi
[y.y] : [yay. y.] , 2020

Fiziksel Açıklamalar
xii, s.84 : tbl., ; 30 cm.

Genel Not
Kaynakça var.
 
Metin İngilizce; Türkçe özet var.

Dil
Metin İngilizce; Türkçe özet var.

Konu Terimleri
Müşteri memnuniyeti -- Tezler
 
Dijital pazarlama -- Tezler
 
Markalaşma -- Tezler
 
Customer satisfaction -- Theses
 
Digital marketing -- Theses
 
Branding -- Theses

Ek Yazar
Tarhan, Ethem,


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiTez107922TEZ 658.812 GHAt 2020Ödünç Verilmez