Customer relationship management's role in boosting client's loyalty

Başlık
Customer relationship management's role in boosting client's loyalty

Yazar
Najjar, Mohamad

Yayım Bilgisi
[y.y] : [yay. y.] , 2021

Fiziksel Açıklamalar
xi, s.102 : tbl. ; 30 cm.

Genel Not
Kaynakça var.
 
Metin İngilizce; Türkçe özet var.

Dil
Metin İngilizce; Türkçe özet var.

Konu Terimleri
Müşteri ilişkileri -- Yönetim ve organizasyon -- Tezler
 
Customer relations -- Management and organization -- Theses

Ek Yazar
Tarhan, İbrahim Ethem,


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiTez107920TEZ 658.812 NAJc 2021Ödünç Verilmez