Tüketici algısı ve tercih nedenleri : teknoloji kabul modelinin genişletilmesi ve çevrim içi pazar yerleri ile perakendeci çevrim içi alışveriş sitelerinin karşılaştırılması

Başlık
Tüketici algısı ve tercih nedenleri : teknoloji kabul modelinin genişletilmesi ve çevrim içi pazar yerleri ile perakendeci çevrim içi alışveriş sitelerinin karşılaştırılması

Yazar
Demir Uğur, Elif

Yayım Bilgisi
[y.y] : [yay. y.] , 2021

Fiziksel Açıklamalar
xi, s.167 : tbl., grfk. ; 30 cm.

Genel Not
Kaynakça var.
 
Metin Türkçe; İngilizce özet var.

Dil
Metin Türkçe; İngilizce özet var.

Konu Terimleri
Tüketici davranışları -- Tezler
 
İnternet pazarlamacılığı -- Tezler
 
Elektronik ticaret -- Tezler
 
Consumer behavior -- Theses
 
Internet marketing -- Theses
 
Electronic commerce -- Theses

Ek Yazar
Kaya, Çiğdem,


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiTez107858TEZ 658.8342 DEMt 2021Ödünç Verilmez