Sosyal ekonomik ağlar üzerinden gerçekleştirilen duygusal ve kültürel pazarlama uygulamalarının tüketici karar verme tarzı ile kalite algısı üzerindeki etkisi : sinema ve film sektörüne yönelik bir araştırma

Başlık
Sosyal ekonomik ağlar üzerinden gerçekleştirilen duygusal ve kültürel pazarlama uygulamalarının tüketici karar verme tarzı ile kalite algısı üzerindeki etkisi : sinema ve film sektörüne yönelik bir araştırma

Yazar
Babür, Yeşeren

Yayım Bilgisi
[y.y] : [yay. y.] , 2022

Fiziksel Açıklamalar
x, s.182 : tbl., grfk., res. ; 30 cm.

Genel Not
Kaynakça var.
 
Metin Türkçe; İngilizce özet var.

Dil
Metin Türkçe; İngilizce özet var.

Konu Terimleri
Sinema endüstrisi -- Tezler
 
Çevrimiçi sosyal ağlar -- Ekonomik yönler -- Tezler
 
Tüketici davranışları -- Tezler
 
Karar verme -- Tüketici -- Tezler
 
Cinema industry -- Theses
 
Online social networks -- Economic aspects -- Theses
 
Consumer behavior -- Theses
 
Decision making -- Consumer -- Theses

Ek Yazar
Yüksel, Cenk Arsun,


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiTez107851TEZ 658.835 BABs 2022Ödünç Verilmez