Türkiye'de dijital halkla ilişkilerde değişen müşteri deneyimi : Chatbot uygulamaları

Başlık
Türkiye'de dijital halkla ilişkilerde değişen müşteri deneyimi : Chatbot uygulamaları

Yazar
Seyitoğlu, Zehra

Yayım Bilgisi
[y.y] : [yay. y.] , 2019

Fiziksel Açıklamalar
xii, s.149 : tbl. ; 30 cm.

Genel Not
Kaynakça var.
 
Metin Türkçe; İngilizce özet var.

Dil
Metin Türkçe; İngilizce özet var.

Konu Terimleri
İletişim sanatları -- Tezler
 
Halkla ilişkiler -- Dijital etkinlik -- Tezler
 
Communication arts -- Theses
 
Public relations -- Digital activity -- Theses

Ek Yazar
Yıldız, Öykü Ezgi,


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiTez107830TEZ 659.2 SEYt 2019Ödünç Verilmez