Tüketim kültürü ekseninde dijital reklamların tüketicinin satın alma davranışlarındaki rolü : Youtube reklamları üzerine bir inceleme

Başlık
Tüketim kültürü ekseninde dijital reklamların tüketicinin satın alma davranışlarındaki rolü : Youtube reklamları üzerine bir inceleme

Yazar
Mavi, Şeyma

Yayım Bilgisi
[y.y] : [yay. y.] , 2022

Fiziksel Açıklamalar
xv, s.132 : tbl. ; 30 cm.

Genel Not
Kaynakça var.
 
Metin Türkçe; İngilizce özet var.

Dil
Metin Türkçe; İngilizce özet var.

Konu Terimleri
İletişim sanatları -- Tezler
 
Dijital medya -- Reklamcılık -- Tezler
 
İnternet pazarlamacılığı -- Tezler
 
Tüketici davranışı -- Reklamcılık -- Tezler
 
Communication arts -- Theses
 
Digital media -- Advertising -- Theses
 
Internet marketing -- Theses
 
Consumer behavior -- Advertising -- Theses

Ek Yazar
Işıklar, Gülnur,


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiTez107827TEZ 659.14 MAVt 2022Ödünç Verilmez