Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consumer behavior research

Başlık
Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consumer behavior research

ISBN
9781412980180

Basım Bilgisi
3. bs.

Yayım Bilgisi
London : SAGE, 2011.

Fiziksel Açıklamalar
xiv, 603 s. : tbl. ; 29 cm.

Genel Not
Kaynakça var.

Konu Terimleri
Marketing research
 
Consumer behavior -- Research
 
Pazarlama araştırması
 
Tüketici davranışları -- Araştırma

Ek Yazar
Bearden, William O.,
 
Netemeyer, Richard G.,
 
Laws, Kelly L.,


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Basın Ekspres YerleşkesiKitap089858658.83 HAN 2011Basın Ekspres Yerleşkesi
İKÜ Basın Ekspres YerleşkesiKitap089859658.83 HAN 2011Basın Ekspres Yerleşkesi