Reklam filmlerinin evriminde düşünsel bir dönüşüm : Apple - 1984

Başlık
Reklam filmlerinin evriminde düşünsel bir dönüşüm : Apple - 1984

Yazar
Tatlı, Erdem

Yayım Bilgisi
2007.

Fiziksel Açıklamalar
IX, 74 s. ; 30 cm.

Genel Not
Kaynakça var.

Konu Terimleri
Reklam
 
Advertising

Ek Yazar
Güz, Nükhet,

Ek Kurum Yazarı
Yüksek Lisans. İstanbul Kültür Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü. İletişim Sanatları Anabilim Dalı. İletişim Sanatları Programı. Tez


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiTez022112TEZ 659.14 TATr 2007Ödünç Verilmez