Reklam filmlerinin evriminde düşünsel bir dönüşüm : Apple - 1984
Başlık
:
Reklam filmlerinin evriminde düşünsel bir dönüşüm : Apple - 1984
Yazar
:
Tatlı, Erdem
Yayım Bilgisi
:
2007.
Fiziksel Açıklamalar
:
IX, 74 s. ; 30 cm.
Genel Not
:
Kaynakça var.
Konu Terimleri
:
Reklam
Advertising
Ek Yazar
:
Güz, Nükhet,
Ek Kurum Yazarı
:
Yüksek Lisans. İstanbul Kültür Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü. İletişim Sanatları Anabilim Dalı. İletişim Sanatları Programı. Tez
Kütüphane | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu/İade Tarihi |
---|
İKÜ Ataköy Yerleşkesi Kütüphanesi | Tez | 022112 | TEZ 659.14 TATr 2007 | Ödünç Verilmez |