Freud'un kişilik birimleri ile reklam iletisinin izleyici üstünde yarattığı etkiler arasındaki bağlantı : Magnum, Kalbim Benecol ve Lösev reklamları üzerine bir araştırma
Başlık
:
Freud'un kişilik birimleri ile reklam iletisinin izleyici üstünde yarattığı etkiler arasındaki bağlantı : Magnum, Kalbim Benecol ve Lösev reklamları üzerine bir araştırma
Yazar
:
Oktuğ, Zeynep
Yayım Bilgisi
:
2007.
Fiziksel Açıklamalar
:
VII, 111 y. ; 30 cm.
Genel Not
:
Kaynakça var.
Konu Terimleri
:
Reklamcılık
Advertising
Ek Yazar
:
Küçükerdoğan, Rengin,
Ek Kurum Yazarı
:
Yüksek Lisans. İstanbul Kültür Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü. İletişim Sanatları Anabilim Dalı. İletişim Sanatları Programı. Tez
Kütüphane | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu/İade Tarihi |
---|
İKÜ Ataköy Yerleşkesi Kütüphanesi | Tez | 022104 | TEZ 659.1 OKTf 2007 | Ödünç Verilmez |