Freud'un kişilik birimleri ile reklam iletisinin izleyici üstünde yarattığı etkiler arasındaki bağlantı : Magnum, Kalbim Benecol ve Lösev reklamları üzerine bir araştırma

Başlık
Freud'un kişilik birimleri ile reklam iletisinin izleyici üstünde yarattığı etkiler arasındaki bağlantı : Magnum, Kalbim Benecol ve Lösev reklamları üzerine bir araştırma

Yazar
Oktuğ, Zeynep

Yayım Bilgisi
2007.

Fiziksel Açıklamalar
VII, 111 y. ; 30 cm.

Genel Not
Kaynakça var.

Konu Terimleri
Reklamcılık
 
Advertising

Ek Yazar
Küçükerdoğan, Rengin,

Ek Kurum Yazarı
Yüksek Lisans. İstanbul Kültür Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü. İletişim Sanatları Anabilim Dalı. İletişim Sanatları Programı. Tez


KütüphaneMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
İKÜ Ataköy Yerleşkesi KütüphanesiTez022104TEZ 659.1 OKTf 2007Ödünç Verilmez